close

Hello again, it's you and me再次見面!就你和我

Kinda Always like it used to be彷彿回到往日時光

Sippin' wine, killing time喝著小洒,消磨時間

Trying to solve life's mysteries試著解開生命之謎


How's your life, it's been awhile?你近來如何?有一陣子沒見了

God it's good to see you smile天啊!能見到你的微笑,總是令我愉快

I see you reaching for your keys Looking for a reason not to leave

我看得出你正試著解開謎題,尋找離開的理由

If you don't know if you should stay若你不知是否應該留下

If you don't say what's on your mind若你不願說出心中的話

Baby just breathe寶貝!一切順其自然

there's nowhere else tonight we should be我們今晚哪兒都不去

you wanna make a memory?你想一起製造回憶嗎?

I dug up this old photograph我翻出這張泛黃的照片

look at all that hair we had看著照片中,我們頭頂上的髮型

it's bitter sweet to hear you laugh聽到你的笑聲讓我感到即酸又甜

your phone is ringin i don't wanna ask你打來的電話聲響著,我卻不願意接

If you go now, I'll understand若你現在離開,我可以諒解

if you stay hey i've gotta plan若你選擇留下,嘿!我有個主意

You wanna make a memory?你想和我一起製造回憶嗎?

You wanna steal a peice of time?你想要竊取這一段時光嗎?

You can sing the melody to me你可以對我唱這首歌

And I can write a couple lines我可以寫幾句歌詞

You wanna make a memory你想製造回憶嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    慈媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()